Kursus Perkhidmatan Pelanggan Profesional

 

 

25 September 2024 - Bahagian Pentadbiran dan Sumber Manusia (BPSM) UiTM Cawangan Selangor telah berjaya menganjurkan Kursus Perkhidmatan Pelanggan Profesional yang bertujuan meningkatkan kemahiran dan skill set peserta dalam memperkasakan perkhidmatan pelanggan secara professional dan berkesan.

Kursus telah disampaikan oleh Pn Alfina Bakar K.M.N, CHRM kepada 81 orang peserta terdiri daripada kakitangan UiTM dan juga organisasi luar seperti Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Jabatan Imigresen, Majlis Daerah Sabak Bernam dan Perbadanan Adat Melayu & Warisan Negeri Selangor.

#UCSCemerlang

Sumber: Unit Komunikasi Korporat

Hubungi Kami

Universiti Teknologi MARA Cawangan Selangor
Kampus Puncak Alam, 42300 Bandar Puncak Alam,
Selangor, Malaysia

Emel: korporatucs@uitm.edu.my

Tel: +603-3258 4000